2008-03-08

klockan är

11.46! och det är lördag, och lyssna här nu:

jag har varit så sjuhelvetes duktig och gått upp halvtio och för att träna.
go go go me, måste jag få säga. menar, om någon klassar sovmorgon som priority no 1 så är det jag. men inte idag inte.

å för övrigt har vi nu två dagar kvar. typ, 48 timmar, innan jag befinner mig i norrtull i tre månader. förstår ni nervositeten? ne! inte jag heller. och antingen så ville människan inte svara på mitt mejl, har inte sett det, hotmail krånglade, jag skickade det aldrig eller så kanske de helt enkelt är så att jag bara drömt om praktiken...ja i i vilket fall som helst har jag ingen aning om vilken tid jag ska infinna mig på måndag.
good job.
men vi satsar på nio...så får vi se hur det blir med den saken.

crap, nu blev jag ju ännu mer nervös.

Inga kommentarer: