2008-03-18

ett två tre

Hahaha…han går förbi…sneglar.. och så säger han det.
- Heeej emelie123!

Och flinar.

Haha. Det är så roligt. Så jätteroligt.
Jag totalt apflabbar. Rätt ut.

Kanske inte berättat bakgrundhistorian? eh? Första dagen här, fick jag ett lösenord. Tänker inte säg till vad men det sades i alla fall rätt ut. Och de snappade upp det. Killarna på datormagazine. Sedan började de driva. Supernördarna. Den oerhörda säkerheten på Din Teknik, liksom.

Hursomhelst. Den här killen har en förmåga att ropa ut mitt lösenord lite närsomhelst. Allra helst när någon frågar om jag har lösenordet.
- EMELIE123! Skriker han. Och flinar. Glasögonen höjer sig från nästippen, lite.

Och nu är det liksom en grej. Sort of.

- …ska du inte ha fika…(paus)… emelie123? Och flinet. Och besvikelsen när jag tackar nej.

I vilket fall som helst. I morse hälsade vi. Ordentligt. Han påminde mig att vi inte gjort det förut.
- Hej, Minken. Sysslar med linux. Så massa…pingviner. Och grejer.

Okej. Minken pingvinsysslaren. Hej på dig.

Inga kommentarer: