2008-02-19

you're not stopping me fvr..and cld

borstar tänderna å funderar på att ta mig iväg till plugget trots en falukorvsröd näsa, lika torr som fnöske och ett minst sagt obefintligt luktsinne. feber har jag också för att trycka mig längre in i tyck-synd-om-mig lådan.

men här ska det inte tyckas synd om. ICKE.

plejn of the day
borsta tänderna
försöka täcka näsan
ta sig till tåget
mentorstid
gräva fram alla loggböcker så den förbannade projektplanen kan skrivas klart
undvika snora för mycket
mer info om praktik (åhåhå börjar bli nervös)
sen blir det filmprojjet ikväll, å skulle egentligen kunnat filmat på nån politik blahablaha smsade ria men eftersom jag som sagt är torr som fnöske får jag lämna det åt..någon annan.

resten av kvällen/natten får bli projektplans arbete. HURRA HURRA! ASKNUGEN!

nåja nu ska ja täcka näsan. å har precis återfuktat händerna så nu blir jag väl flottig som den gamla musikläraren brukade säga.

freshnessen är överväldigande, mina underbara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha naaaaww lilla tussgull :( PUSS!

Anonym sa...

puss emelie din nya blogg är majestätisk, precis som du, there's always some monkeyjumping on beds.